Discutați cu noi prin chat
Discutați acum cu unul dintre specialiștii noștri din cadrul serviciului de asistență pentru clienți.
Discutați acum cu unul dintre specialiștii noștri din cadrul serviciului de asistență pentru clienți.
Declinarea responsabilității. Este posibil ca unele dispozitive mobile să nu permită live chat.
Dacă țara/regiunea în care vă aflați nu este afișată sau dacă întâmpinați dificultăți la utilizarea oricărui număr fără taxă, vă rugăm să apelați cu taxă inversă: +1-303-967-1096. (Apelurile cu taxă inversă sunt efectuate prin intermediul operatorului local.)
Suntem disponibili prin chat sau telefon pentru a vă ajuta. Faceți clic pe butonul de chat sau găsiți numărul de telefon, selectați țara din care sunați în câmpul de mai sus.
Un reprezentant Visa vă va dezactiva cardul de credit sau de debit pierdut sau furat, iar apoi vă va notifica imediat banca. În cazul în care cardul dvs. a fost furat, acest lucru poate ajuta la prevenirea fraudei.
Visa va colabora cu banca dvs. pentru a vă înlocui cardul de debit sau de credit și pentru a vi-l expedia în termen de 24 până la 72 de ore.
Putem aranja să vă oferim un card de înlocuire de urgență sau numerar. Apelați-ne, iar noi vă vom bloca cardul (în cazul în care numărul cardului este cunoscut) și vă vom pune în legătură cu instituția financiară/banca dvs. Apoi, după aprobarea băncii, puteți obține înlocuirea cardului de urgență în 1 până la 3 zile lucrătoare.* Alternativ, putem aranja ca banii să fie disponibili într-o locație din apropiere de dvs., de obicei în decurs de câteva ore de la aprobarea băncii dvs.
*Se aplică unele restricții/limitări
Politica Visa de răspundere zero* este garanția noastră că nu veți fi tras la răspundere pentru costuri neautorizate suportate cu contul sau cu informațiile despre contul dvs. Sunteți protejat în cazul în care cardul dvs. de credit sau de debit Visa este pierdut, furat sau utilizat în mod fraudulos, online sau offline.
*Politica Visa de Răspundere Zero nu se aplică anumitor tranzacții cu carduri comerciale și tranzacțiilor anonime cu carduri prepaid și nici tranzacțiilor care nu sunt prelucrate de către Visa. Titularii cardurilor trebuie să aibă grijă să-și protejeze cardul și să notifice imediat instituția financiară emitentă cu privire la orice utilizare neautorizată. Contactați emitentul pentru a afla mai multe detalii.