Întrebări frecvente despre Verified by Visa

Deschis Tot

De ce ar trebui să folosesc Verified by Visa?

Verified by Visa îţi protejează cardul împotriva tranzacţiilor neautorizate şi îţi oferă siguranţă deplină atunci când cumperi online. Tranzacţia Visa va fi autorizată numai după ce introduci parola.

De ce am nevoie de Verified by Visa? Visa nu a luat în serios securitatea mea până acum?

Securitatea ta a fost mereu o prioritate pentru Visa. Verified by Visa oferă un nivel suplimentar de securitate care îţi oferă încredere totală când faci cumpărături online.

Mi s-a cerut să mă înregistrez în sistemul Verified by Visa în timp ce cumpăram ceva online. Este vorba despre o înşelătorie?

Verified by Visa este un sistem oficial al Visa, conceput să îţi ofere un plus de protecţie şi siguranţă atunci când cumperi online.

Cererea de a te înregistra în Verified by Visa este transmisă dacă magazinul online unde vrei să faci cumpărături s-a înrolat în sistem şi dacă banca emitentă a cardului tău Visa îl acceptă. Acest lucru va avea loc înainte de finalizarea tranzacţiei.

Vreau să mă înrolez în Verified by Visa. Ce trebuie să fac?

Puteţi să vă înregistraţi în Verified by Visa dacă banca sau organizaţia care a emis cardul Visa oferă acest sistem.

Află dacă banca emitentă a cardului este pe listă – şi înregistrează-te acum.

M-am înregistrat. Dar cum îmi pot da seama că este vorba de un proces autentic Verified by Visa şi nu de o înşelătorie?

În cadrul procesului de verificare a plăţii, vei vedea un mesaj personal – mesajul pe care l-ai introdus atunci când te-ai înrolat în Verified by Visa şi pe care doar tu şi banca emitentă a cardului îl cunoaşteţi.

Cum folosesc Verified by Visa?

Care sunt magazinele online înregistrate în Verified by Visa?

Accesează lista comercianţilor din România înrolaţi în sistemul de securitate 3D Secure (Verified by Visa) care acceptă plata cu cardul pe Internet.

Ce fac dacă uit parola?

Parola poate fi resetată; procesul de resetare depinde de banca emitentă a cardului tău. În cele mai multe cazuri, vei vedea un link „Aţi uitat parola?”. Accesează acest link pentru a reseta parola rapid şi uşor, apoi continuă şi finalizează tranzacţia.

Când dai click pe link-ul „Aţi uitat parola?”, ţi se vor cere unele informaţii pe care le-ai introdus atunci când te-ai înregistrat. Parola ta va fi resetată pe loc şi în siguranţă şi vei putea continua tranzacţia online.

Am primit un mesaj pe e-mail de la Verified by Visa în care mi se cere să îmi actualizez detaliile. Este normal?

Verified by Visa nu va trimite niciodată mesaje în care ţi se cere să îţi actualizezi detaliile, indiferent de motiv. Dacă primeşti astfel de mesaje, este vorba de o înşelătorie care trebuie raportată băncii emitente a cardului – numărul de telefon este trecut pe spatele cardului.

Informaţii pentru comercianţi.