În unele țări, Visa îmbunătățește datele privind tranzacțiile cu cardul și le utilizează pentru a genera rapoarte de marketing anonime și agregate, rapoarte cu privire la cheltuielile consumatorilor, precum și alte date derivate care permit companiilor să-și sporească eforturile de marketing. Aceste soluții ajută companiile să identifice consumatori spre care să se orienteze. Spre exemplu, un raport de marketing poate evidenția faptul că persoanele care locuiesc la un anumit cod poștal au tendința să cheltuiască mai mult la magazinele de piese auto, comparativ cu persoanele care locuiesc la alte coduri poștale. Aceste produse ajută, de asemenea, companiile să stabilească eficiența campaniilor lor de marketing.
Soluțiile de marketing Visa nu conțin informații cu caracter personal, dar permit companiilor să-și îmbogățească arhivele de date despre consumatori cu informații care să susțină activitatea de marketing cu țintă precisă.
Dacă nu doriți ca noi să vă utilizăm datele privind tranzacțiile cu cardul în soluțiile de marketing Visa, apăsați aici pentru a afla cum puteți renunța.