Innovation

Cinci sfaturi pentru a-ţi lansa afacerea online

Comercianţii regândesc modalităţile de plată pentru a se adapta mentalităţii de tip „digital first”

Entrepreneur working

Multe magazine s-au închis în perioada pandemiei, iar cele care mai sunt încă deschise se confruntă adesea cu un trafic redus de clienți și trebuie să răspundă unor noi exigențe, impuse de nevoia de distanţare socială. Comercianții trebuie să facă față acum unor provocări inedite, însă este clar că o decizie critică nu mai poate fi amânată – prezenţa în mediul online.

În plină pandemie, consumatorii adoptă o mentalitate ce pune în prim plan digitalul şi se aşteaptă să găsească, să cumpere şi să primească produsele rapid și în siguranţă – totul de acasă sau menținând distanţarea socială. Această schimbare obligă companiile, indiferent de dimensiunea lor, să îşi reinventeze modelele de afaceri pentru a răspunde nevoilor clienţilor, aflate într-o continuă schimbare.

Transformarea digitală este esențială, dar pentru o companie digitalizarea nu trebuie să însemne că ori are un website plin de conţinut multimedia, ori riscă să se închidă. Există resurse care pot ajuta companiile să adauge rapid sau să îmbunătăţească experienţele legate de comerţul online, cu sau fără o prezenţă consacrată pe internet.

Iată sfaturile oferite de Authorize.Net pentru a vă lansa afacerea pe internet sau a vă îmbunătăţi prezenţa online, astfel încât să fiţi pregătiţi pentru o lume în continuă schimbare:

1. Construiți-vă o prezență online: Creaţi un website simplu pentru a vă atrage clienţii. Există multe soluţii „la cheie”, dar luați în considerare în primul rând un  furnizor de pagini web care lucrează cu sistemul dvs. de gestionare a plăţilor astfel încât să vă fie uşor să configuraţi tranzacţiile online.

2. Activaţi funcția de comerţ electronic: Valorificați la maximum site-ul companiei dumneavoastră. Dacă a fost creat iniţial doar pentru marketing, adăugaţi funcția de comerţ electronic pentru a permite efectuarea plăţilor online. Acest lucru vă va ajuta nu doar să vă adresați actualilor clienţi, ci şi să vă extindeţi prezenţa la nivel naţional sau global.

3. Utilizaţi opţiuni alternative de plăţi digitale:

    Facturi digitale: Chiar şi marii comercianţi pot întâmpina dificultăţi în preluarea comenzilor telefonice de la clienţi în această perioadă în care magazinele fizice sunt închise şi angajaţii lucrează de acasă. Cu ajutorul unor  opţiuni simple de facturi digitale, comercianţii pot trimite factura prin e-mail, iar clienţii pot plăti online şi pot prelua comanda ulterior, ceea ce permite comerciantului să încaseze sumele mai rapid. Opţiunea este foarte utilă şi companiilor de prestări servicii – de la reparaţii de aparate electrocasnice la cursuri de yoga online!

    Terminal virtual: Permite furnizorilor să preia o comandă prin telefon şi să o proceseze cu ajutorul unui sistem de puncte de vânzare online.

    Punct de vânzare mobil: Cu aplicaţia mPOS  pentru iOS şi Android, introduceţi plata direct pe telefon şi semnătura nu mai este necesară – ideal pentru obiectivul actual de efectuare a plăţilor fără contact.

4. Reconfiguraţi experienţele de checkout: Pentru companiile care depind de prezenţa fizică a clienţilor în magazin este esențial să se adapteze pentru a garanta siguranţa clienţilor şi angajaţilor în această perioadă. Sunt disponibile în prezent soluții complete de comerț online, care permit clienților să facă programări la unul din punctele de lucru ale comerciantului şi să plătească printr-un link primit pe telefon. Astfel de soluții pot fi implementate rapid și permit companiei să își continue activitatea, contribuind la creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor şi la siguranţa angajaţilor.

5. Plăteşte acum, ridică mai târziu: Introducerea serviciului de livrare la un punct de ridicare selectat a fost esenţială pentru magazinele mari sau mici, căci a permis menţinerea fluxului de stocuri şi păstrarea locurilor de muncă. Soluţiile de plată pentru comerţ electronic le-au permis comercianţilor să ofere opțiunea de colectare fără contact, de la puncte de ridicare.

Chiar şi companiile mari au nevoie de ajutor pentru a-şi adapta resursele, instrumentele şi modelele de afaceri la noile nevoi şi obiceiuri în schimbare ale clienţilor. Unele lanțuri de supermarketuri utilizează instrumente de gestionare a fraudelor pentru a împiedica cumpărarea în exces a unor bunuri esenţiale. Prin acest sistem, magazinele pot limita cantităţile de produse cumpărate în cazul articolelor foarte căutate, cum ar fi hârtia igienică sau dezinfectantul pentru mâini.

Peste tot în lume vedem companii care se transformă şi se adaptează în această direcţie din dorinţa de a garanta siguranţa angajaţilor şi satisfacţia clienţilor. Indiferent că sunteţi un comerciant cu prezenţă internaţională sau un mic magazin local, acum există soluții de plăți digitale integrate, sisteme care să vă ajute să identificaţi şi să configuraţi instrumentele potrivite pentru a răspunde nevoilor actuale ale clienților, aflate în continuă schimbare.

Tag: Digital commerce Tag: Payment trends