Când plătiți la pompă, unii emitenți de carduri pun în "așteptare" fondurile titularilor cardurilor înaintea achitării sumei finale a tranzacției pentru a se asigura că aceste conturi nu devin fără acoperire. Comercianții de benzină nu prevăd sume în așteptare pe cont. Dacă aveți întrebări legate de punerea în așteptare a contului dvs. în legătură cu o tranzacție de achiziționare de combustibil, contactați emitentul cardului.
Punerea în așteptare a unor sume pe cont la comercianții de benzină și alerte de cont:
Deduceri din cont nu pot fi aplicate imediat atunci când suma finală nu este cunoscută. Visa a implementat aceste procese pentru a proteja emitenții de carduri Visa Debit, comercianții și titularii cardurilor. Acest lucru se întâmplă cel mai frecvent atunci când se satisface cererea consumatorilor de facilități de plată, cum ar fi plata la pompa de alimentare.
De exemplu, dacă utilizați cardul Visa Debit la un restaurant, cardul poate fi autorizat înainte de aplicarea gratuității. Pentru aceste tipuri de achiziții, emitenții de carduri Visa Debit pot aloca fonduri titularului cardului pentru a acoperi costul estimat al tranzacției. Acest proces, cunoscut drept "punere în așteptare," protejează atât titularii cardurilor, cât și comercianții. Acesta asigură faptul că titularii cardurilor nu cheltuiesc mai mulți bani decât au și că firmele comerciale sunt plătite pentru tranzacție. În timp ce majoritatea tranzacțiilor au un timp de așteptare sub 24 de ore, Visa protejează titularii cardurilor solicitând emitenților sau instituțiilor financiare să elimine toate așteptările în decurs de 72 de ore.
Î: Când este eliminată o așteptare de autorizare de pe cardul meu?
R: În timp ce majoritatea tranzacțiilor au un timp de așteptare sub 24 de ore, Visa protejează titularii cardurilor solicitând emitenților sau instituțiilor financiare să elimine toate așteptările în decurs de 72 de ore sau mai puțin.
Î: Uneori, când primesc o alertă de e-mail sau o notificare text privind contul, de ce suma este diferită de suma pe care am avut-o la benzinărie?
R: Este posibil ca anumite sume din alerta privind contul să nu reflecte suma finală, mai ales la comercianții care nu cunosc suma finală, cum ar fi restaurantele și alimentarea la pompă. Suma de alertă a contului poate să nu fie suma finală a tranzacției care va apărea în extrasul dvs.
Î: Când vizualizez contul bancar online, de ce suma este diferită de suma pe care am avut-o la benzinărie?
R: Extrasele online nu pot reflecta imediat suma tranzacției finale, în special la comercianții la care suma finală nu este cunoscută în momentul autorizației, cum ar fi restaurantele și alimentarea la pompă. Extrasul online ar trebui să reflecte suma finală a tranzacției până în următoarea zi lucrătoare.