¹Visa, Inc., Valoarea marcajelor multisenzoriale: elemente sonore și animații în experiențele de plată fără card, 2016
Ce reprezintă marcajele senzoriale?
Marcajele senzoriale Visa reprezintă o suită de elemente de marcare digitală, care folosesc animația, sunetul și vibrațiile tactile, dacă este cazul, pentru a semnala că o tranzacție Visa a fost aprobată.
![A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.](/dam/VCOM/global/pay-with-visa/images/sensory-branding-video-cover-1600x900.jpg)
La ce vă puteți aștepta în timpul tranzacțiilor
După efectuarea unei tranzacții Visa aprobate, consumatorul poate auzi un sunet, poate vedea o animație sau, pentru dispozitivele compatibile, precum smartphone-uri, poate simți o vibrație. Într-o lume a noilor tehnologii de plată, aceste semnale îi ajută pe consumatori să aibă încredere în momentul în care plătesc folosind Visa.¹
Experiența de plată este în continuă schimbare
Experiența senzorială oferă o confirmare suplimentară pentru tranzacțiile Visa aprobate.